Followers

Wednesday, December 28, 2011

Fabregas untuk Barca, Arsenal






Cesc Fabregas berkata dia berharap untuk menamatkan karier bola sepaknya bersama Barcelona, tetapi jika perlu meninggalkan kelab gergasi Sepanyol itu, Arsenal merupakan kelab pilihannya dan tiada tempat lain.

"Selain daripada Arsenal dan Barcelona, saya tidak dapat lihat diri saya bermain untuk pasukan lain.

"Sudah tentu saya akan kembali (Arsenal) apabila saya mempunyai kelapangan untuk menyaksikan perlawanan dan bertemu dengan bekas rakan sepasukan. Anda juga tidak akan tahu apa yang bakal berlaku di masa depan, mengapa tidak?

"Saya harap saya akan kekal di sini untuk jangka masa yang lama dan mungkin hingga bersara.
"Dalam kehidupan, anda tidak boleh berkata tidak dan jika ada satu tempat yang akan saya kembali, sudah tentu tempat itu adalah Arsenal," jelas pemain berusia 24 tahun itu kepada Sky Sports News.

Fabregas meninggalkan Arsenal, setelah bersama kelab itu selama lapan tahun untuk menyertai Barcelona, kelab zaman remajanya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...