Followers

Wednesday, August 18, 2010

Betul ker Almy Nadia & Fizz nak kawin lepas raya?

assalamualaikum...

NI mmg minat sgt dengan pasangan Almy & Fizz..apa saja cerita pasal diorg mesti NI ambil tahu
best tgk diorg bersama mcm pinang di belah dua. NI harap pasangan Almy & Fizz dapat kekalkn hubungan mereka hingga ke jinjang pelamin. NI pn harap juga Fizz masuk meminang Almy sbb dh lama diorg bersama

Akhir sekali, harapan NI supaya mereka sentiasa berbahagia selalu

2 comments:

hazman aka species1980 said...

Elok... diorang pun dah lama berkawan kan...

NI said...

hazman: a'ah paling secocok diorg nie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...