Followers

Friday, September 9, 2011

Berfikiran positif serta saling percaya

 Assalamualaikum semua.....




   


LEBIH tiga tahun menyulam cinta, pasangan artis, Eira Syazira, 27, dan kekasihnya Azad Jazmin, 35, memilih tarikh bernikah di kediaman keluarga Eira di Persint 14, Putrajaya pada 16 September ini.
Bukan lagi rahsia apabila pasangan yang pada mulanya bergandingan dalam lakonan menerusi beberapa drama dan filem, seterusnya menyanyi lagu duet bersama selain bernaung di bawah syarikat rakaman sama iaitu FG Music Sdn Bhd.

Debaran menanti detik disatukan sememang gagal disembunyikan Eira atau nama sebenarnya Syazira Shuhaimi yang baru saja melancarkan album solo berjudul, Di Hati Ini Julai lalu. Dia bersyukur kerana dipercepatkan jodoh bersama kekasih hatinya itu.

Ditanya mengenai personaliti jejaka berjaya menawan hatinya itu, Eira berkata, dia tidak meletakkan sebarang kriteria khusus buat Azad memandang ia cukup klise. Seperti pasangan bercinta dan bakal menempuh alam rumah tangga dia sentiasa berfikiran positif dan saling mempercayai antara satu sama lain dalam hubungan mereka.

“Tidak perlu saya jelaskan apa keistimewaan dirinya yang berjaya menambat hati satu. Biar saya simpan saja perkara itu. Yang penting pada saya dia memang segalanya buat saya,” katanya.

credit to harian metro

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...