Followers

Monday, September 12, 2011

Sampai bila nak tangguh?

Assalamualaikum semua...




   






Mesti semua dah taw kan yang cukai 6% topup  telefon prepaid ditangguh..semua bising pasai apa topup prepaid  nak naik harga...dan sekarang nak tangguh pulak cukai 6 % tu...korang taw kan kebanyakkan yang beli topup semua nya pelajar sekolah, pelajar universiti...
 minta pihak yang bertanggungjawab kaji betul-betul la sebab ramai daripada kami bukan dari family yang kaya raya...diharap pihak berwajib memberi jawapan cepat mungkin sama ada nak kenakan cukai 6% atau tidak...

4 comments:

Paris Hilton (M) said...

tulah pasal...kan...tangguh sampai pru13...

Izreen said...

kenape la x bg jawapan terus...senang ktorg nk bajet duit...

Syuk Ry said...

Aish.. Ssh ar mcm ni.. Mkin pokai lah ak..

Izreen said...

syuk: lps nie kna pandai jaga kredit...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...