Followers

Thursday, October 6, 2011

Selamat Tinggal Mamat!








SELEPAS sekian lama memendam rasa, akhirnya dua anggota kumpulan Sepah iaitu, Jepp dan Shuib masing-masing meluahkan perasaan betapa mereka sebenarnya sudah lama tidak tahan dengan kerenah Mamat.
Mengakui selama ini mendiamkan diri saja kerana mahu menghargai sokongan peminat Sepah dalam program realiti Raja Lawak dan Maharaja Lawak, kedua-duanya berasakan mereka seolah-olah tidak rugi apa-apa tanpa Mamat lagi. Ditemubual pada pada sidang media sempena pelancaran Sepah Bikin Album bersama Sepahtu (Sepah Two), Jepp berkata, tindakan menyingkirkan Mamat adalah keputusan muktamad.

Mereka juga sepakat untuk tidak sama sekali membuka peluang kepada Mamat kembali menyertai Sepah yang kini diberi nafas baru dikenali sebagai Sepah-tu atau Sepah Two.

“Sebelum ini banyak kenyataan di media mengatakan kami sudah berpisah. Ketika itu saya juga ada mengumumkan Sepah dibubarkan. Selepas itu, saya dan Shuib menubuhkan Sepahtu pula. Jadi anggota Sepahtu selepas ini hanya saya dan Shuib saja.

“Jika boleh kami tidak mahu dikaitkan dengan Mamat. Kami rasa tidak adil menggunakan nama Sepah lagi sedangkan Mamat bukan lagi anggota kumpulan ini.
“Lagipun Mamat juga mengaku nama Sepah itu adalah miliknya,” katanya yang tidak mahu lagi memanjangkan episod duka itu malah bersyukur mengambil keputusan berpisah kerana tidak lagi akan terpalit dengan mana-mana kontroversi yang dicetuskan Mamat.

Sumber : Berita Harian

3 comments:

sabree hussin said...

kenapa ya bercerai diorang ni

Mr.NS said...

mamat buat apa??

Izreen said...

sabree: diorg brpisah sbb tak thn dgn perangai mamat

mr ns: mamat ada mslh disiplin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...