Followers

Wednesday, January 18, 2012

Diana Danielle sedia bergelar isteri!







Kisah artis bercinta sesama artis bukanlah perkara baru dan antara pasangan selebriti yang menjadi perhatian peminat ialah pelakon kacukan, Diana Danielle dan Farid Kamil.

Meskipun hubungan mereka pernah dilanda badai sebelum ini, namun pasangan sama cantik sama padan ini berjaya mengekalkan percintaan mereka sehingga kini.

Saat ditemui pada majlis pengumuman Top 5 Anugerah Bintang Popular (ABP) 2010, baru-baru ini, Diana hanya menganggap berita itu sebagai khabar angin.

Malah, aktres kacukan yang popular dengan filem Magika itu sendiri hairan bagaimana timbul spekulasi dirinya akan menamatkan zaman bujang.

“Cerita itu langsung tidak benar kerana kami tidak pernah merancang untuk melangsungkan perkahwinan tahun ini.

“Setakat ini, kami selesa dengan perhubungan ini dan hanya mampu menyerahkan pada masa untuk menentukannya,” katanya.

Menyulam cinta pada usia muda, Diana yang bakal menginjak 21 tahun November ini, bagaimanapun tidak menafikan dirinya sudah bersedia untuk memegang status isteri.

“Mungkin terlalu awal untuk saya berfikir mengenai perkahwinan, namun jika jodoh sudah sampai saya tidak menolak.

“Lagipun, dari kecil saya sudah berdikari dan yakin mampu menggalas tanggungjawab apabila sudah bergelar isteri.

“Malah, semua benda saya anggap sebagai cabaran dan setiap hari saya akan belajar memperbaiki diri,” katanya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...