Followers

Tuesday, July 17, 2012

Macam mana nak link dari DREAMWEAVER ke PhpMyAdmin?

Assalamualaikum semua....






korang sihat ker? dah lama aku tak update pos baru kat sini. Aku nak minta tolong pada sesiapa yang taw pasal dreamweaver dengan phpmyadmin nie. Aku sekarang tengah praktikal di kerajaan. Diorang minta aku buat satu sistem pengurusan stor menggunakan phpmyAdmin untuk database dan dreamweaver untuk interface. Masalah aku sekarang aku tak tahu untuk link kan dari phpMyAdmin ke dreamweaver. Kat bawah nie contohnya

1. Bila klik User akan keluar paparan Senarai Barang


2. Masalahnya sekarang macam mana aku nak link kan supaya bila klik User akan ke page Senarai Barang seperti dibawah ni?




- tolong aku pada sapa2 yang tahu macam mana solve this problem..
- tolong bg tips ke codding ke dh okey...
- i really appreciate it...

1 comment:

adqzeck said...

dah siap ke sistem ni. . .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...