Followers

Sunday, October 9, 2011

Mana penting? Follower ke Entry yang baik?

Assalamualaikum semua...




Korang rasa mana penting? follower ker entry yang baik? Bagi aku dua dua penting sebab kalau follower xdak kita pun jadi malas nak tulis entry baru..xdak sapa yang nak baca...Entry pun kena baik jugak klo x, xde sapa yang minat nk baca entry kita..nie pendapat aku ja...mungkin korang semua ada pendapat lain mane taw kn...
Sekian

2 comments:

Cik Jannah said...

entry dulu sebab kalau entri tak best sapa pun taknak folo. hehe

Izreen said...

a'ah..entry dulu bru follower..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...